Hej hooo...





Julias tatttttoooo :D

Julia är hemma nu och de är helt lovli för de betyder att vi kan umgås lite före jobbet varjedag och då känns dagarna mycket bätte <3
Vi va och tatuera oss idag också , Jag skrev " Av hela mitt hjärta" vid nyckel benet, Det är en syster tatoo som beryder att ja älskar Malin av hela mitt hjärta :D

Allt är allmäns cp just nu me..
Varför händer alltid samma saker mig?
Alltid vill pojkarna ha mina kompisar, hum förstår dom ju för ja har världens bästa vänner men va fan ta kompisen från början då!
Trodde inte ja skulle börja tycka om någon igen typ och när ja väl vågar de (Fast jag är livrädd) Går de som ja visste..
Ja vet varken ut eller in just nu..
Ja vet själv att ja behöver va själv lite och tänka igenom de men de e sjukt jobbigt när man inte vet vad man vill eller man vet vad man vill fast man även vet att de antagligen går åt helvete och är fel?..
Blä är det på de hela..
NÄr hittar man någon som vill ha en för den man är och inte gör en osäkert och ledsen?
Ja väntar gärna länge på den bara ja vet att den kommer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0