Måste skriva av mig..

Behöver skriva lite innan ja somnar så ja skriver lite från mobilen :) Ja fattar forfarande inte? Men om de kommer fortsätta såhär vet ja att ja kommer dra mig undan . Dag att börja tröttna de har gått några veckor nu. De ja väntar på är att alla ska tröttna som dom jämt gör. Ja vill ha Uno tillbaka nu <3 Och till något helt annat. Ja har sån panik för mitt hår. Ja har ju tjockat ut de nu med löshår och de åker ur pluppar heltiden och sluter på de lilla håret ja har kvar. Så ja funderar på att när ja plockar ut de nu att ja inte sätter i nått nytt och istället klipper av mitt och andvänder clipps tills de växt ut igen. Ja får ångest när ja ser gammla kort sen två vintrar sedan då mitt egna hår va snyggare och längre än löshåret ja har i nu.. Jävla frisör som förstörde mitt hår ja hatar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0