Sjuk..





Idag är jag hemma och är sjuk, de suger verkligen för jobba behöver man om man vill kunna leva normalt..
Igår på jobbet mådde jag verkligen piss magen cpa och när jag stod och packa fick ja typ upp spya i munnen , Riktigt fräsht (Y)
Och idag när ja vakna mådde ja piss illa så ja stanna hemma, skulle ju blivit lite pinsamt om jag spytt mellan hyllorna :/
Så nu har jag tittat på två filmer :)
Men ja har redan glömt vilken film ja såg i morse :O

Och så ska ja dela me mig av den fina nyheten att jag är Livrädd..
SÅ jäkla töntig är ja .
Men jag är livrädd för att bli som jag va innan, Hata mig själv hur ja va innan.
Därför jag inte vill börja tycka om någon, bättre att inte ha några känslor eller pötta undan dom då?
De suger i vilket fall..
Tur att jag har Julia vi får bo tillsammans ensama på ålderdomshemmet sen , Hon är den enda som orkar med mig och alla mina brister <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0