Åhhh SKinnjacka!



Ser väldigt sleten ut utan smink och äckliga finnar i ansiktet. Men med min älskade jacka går allt! ;)

Nu har jag varit i stan på min dagliga ljusbehandling hela en minut idag de stiger ;)
Och idag har jag fått frikort jag känner mig som en riktig kärring som har frikort hos läkaren, men kan de ändå inte räknas som lite vuxen poäng eftersom jag inte har några sen innan? ;)
När jag gick hem från stan med min stora vinterjacka höll ja på att svettas ihjäl så nästa gång ja går ut blir de min älskade skinnjacka som får följa med på en sväng :D
Kanske blir de jumpadojjor också eftersom mina stövar är sönder :(
Idag är det en vecka kvar till jag och Julia åker till Thailand :D wohho..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0