Bra tips (Y) :D




Hittade ett gammalt album som Marcus hade gjort till mig när jag fyllde 18 :)
Jag titta på de och fick se mitt gammla hår innan de va bort slitet så vill ja att de ska va nu!
Och i den vanliga blonda färgen tack!
Haha så skriver ja bara om mitt hår när ja titta i de haha japp jag är sjuk :P
Men de va en bra 18 års present sånnt ska alla pojkvänner ge sina flickor för de e nått som uppskattas och är mer personligt än ett halsband eller armband hur mycket pengar du än har spenderat på de är de inte lika personligt som du har suttit och klippt och klistrat och satt ihop alla era minnen tillsammans :)
Bra tips på present (Y)
Och du som är singel köp ett dyrt halsband eller armband till dig själv (De ska ja göra ;) )Haha
Ne nu ska ja till hudläkaren .. Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0