Fan va cp man kan va!


woohoo om en vecka!


Fan vad jag blir störd på min jävla vårdcentral som vanligT!!!
DOm är ju helt störda där och jävligt otrevliga, ok nu ska jag inte dra alla som jobbar där över samma kant men dom som oftast jobbar i receptionen fy faN!
Alltså dit ringer man för att få hjälp och dom bara, ne tyvär jag kan inte fixa någon tid för dig idag.
Nehe kan du fixa det i veckan då?
Nej det kan jag inte!
varför?
Ne du måste ringa imon då och se om vi har tid imon..
Kan du inte boka den tiden nu?
Ne det kan jag inte..
 Fan jag belv så sur så jag slängde på luren i örat på tanten.
Så jävla trevlig och förstånde ja har varit varje gång när jag har ringt dit och velat ha hjälp och dom har varit otrevliga och skitit i en.
Nu sket jag i henne.
Jaja haha inte mer om de nu jag va bara tvungen att skriva av mig :P
Sen idag har jag varit i Knalleland och shoppat ett par skor till thai.
Det var igentligen Malin som skulle köpa skor men jag kan ju inte gå in i en skoaffär utan att komma ut utan några så de blev ett par till mig också :P
Och nu kom jag precis hem från Rickard vi titta på beck den nya den va faktiskt riktigt bra tycker ja (Y) :D
Ne om man skulle nana nu snart kanske eller läsa lite i Aldrig fucka upp..
Om en vecka vid denna tiden sitter jag på ett plan TRALALA :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0