Flodvåg?


Spåra eller icke`?

TRÖTT!
Jag är så jävla slö och matt i hela kroppen tycker de e asigt jävla jobbigt!
Jag har jobbat idag också de gick bara bra..
Kom på att om man inte räknar med idag så är det bara två dagar kvar tills jag och Julia åker till Thailand :D:D:D..
Måste skriva upp en liten lista på allt jag måste köpa för annars glömmer ja nog mer än hälften.
MEN nu ska de vara någon jävla demostration i thal som kan va farlig dom säger också att de ska komma in en ny flodvåg? :O Vad är detta är de bara för vi ska dit eller?
Inga mer sånna skit saker nu låt de bara vara Thailand!!
Ingen verkar så taggd på att gå ut idag tycker ja .. de e ju löning ska inte typ alla ut då?
Ja känner mig inte jätte taggad på de nu heller när ingen annan är de och kroppen cpar..
Men som sagt det är ju lönehelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0