Fy ..hellre utan allhjärtans dag present!


Här är förra alla hjärna dag alla nära ensamma vänner fira den tillsammans


Sådär då har man varit och solat sina femton sekunder idag också då :P Ska ju inte bli helt fel att åka till Thai snart och sola och bada en massa :D Alltså de ser ut att vara så jävla fint väder när man tittar ut så jag gick ner till stan men fan va ljust det var man ser ju ingenting! :O Jag belv helt snurrig och va tvungen att åka bussen hem men jag får dra på mig solbrillorna och gå ut och gå en sväng nu snart istället.

På söndag är det ju alla <3 dag och jag har sett att det hänger lappar uppe om att man ska köpa tulpaner till sin älskade på alla hjärtans dag... Men är de bara jag som tycker att tulpaner är den fulaste blomman som finns? Räknas det ens som n blomma´? Nej tack då hade jag heller varit utan alla hjärtans dag present än att få ett gäng med fula tulpaner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0