Grattis Hanna lila hår !





Fint fjortis kort på mig och julia när vi va runt 14, 15 år:)
Men här är min naturliga färg på håret den skulle ja nog vilja ha nu igen :D


Godmorgon Borås!
Nu har jag badat och försökt få mitt hår att inte va så slitet vilket inte gick riktigt som jag tänkt mig (som vanligt).
Jag brukar aldrig andvända silver shampoo men idag tänkte ja pröva för att se om mitt hår belv lite finare i färgen och sen dränka håret i massa massa inpackning.
Men när jag är klar och tar bort handuken från huvudet så ser jag att håret har blvit lila aktikt :O
Jag försöker tvätta om håret igen för att få bort de lila i håret men de går inte så nu gott folk skiftar mitt hår i lila..
fan jag har alltid så tur med mitt hår.. ELLER?
Jaja nu känner jag bara att jag inte orkar bry mig.
Men de är så typiskt när vi idag ska på musikal och jag vill vara extra fin eftersom jag inte ska gå ut på tre veckor får jag passa på att klä upp mig lite extra idag ;)
Jaja jag kör All in med mitt lila hår i gbg är de någon mer som ska
dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0