Hejdå BORÅS! Hej hej Sthlm!


Julia i lördags på våran egen förfest haha ;)

Syns de att ja va glad? ;)



Sådär då va men hemkommen från Sthlm ännu en gång :P
Men detta va den sista gånen vi åkte upp och bodde på hotel :D
Nästa gång vi åker upp stannar vi i vårat eget hus och har ett jobb där känns helt jävla underbart.
Jag och Julia flyttar upp den tredje april ska bli kul och inreda vårat eget hus och börja jobba med hästar igen och träffa alla kompisar där lite mer och träffa nya folk allt känns skit bra med detta nu :)
Och imon är de en månad kvar till jag och Julia åker till thai i två veckor.
Alltså har jag massa kul att se fram emot nu. :D:D:D

Ja de som hände under helgen va detta:
I fredags åkte vi till sthlm halv sju på morgonen och va framme vid halv tolv typ och så va i stan åt lite och så sen åkte vi till stallet som vi ska jobba i.
Vi hjälpte till att ta in alla hästar och fodra och titta runt lite åkte fyrhjulning i snön :D
Sen va de kväll så vi gick in i vårat hus och laga fahitas och titta leds dance och åt massa gotte.
Sen va de lördag då vi jobba lite i stallet sen åkte vi och titta ett till extra jobb sen tillbaka jobba lite till.
Sen åkte vi in till stan och checka in på vårat vandrar hem vi va så jävla glada då för vi fått jobbet så vi ville bara börja fira direkt!
Vi fixa oss och börja dricka.
Haha eftersom de va en månad sen ja drack sist så blev ja kalas men på ett bra sätt jag va överlycklig och full :P
Sen skulle vi till krogen vi va i stan men istället blev de så att vi åkte hem till Kosse och fortsatte dricka där sen däcka vi någon gång på morgonen och vakna sedan upp och va inte lite bakis :P
Sen va de dax för mig att åka hem.
Julia stanna i Sthlm e extra dag för att gå på arbetsintervju på grönan.
En bra helg som alltid när man är i Sthlm :)
Ne nu ska jag ut och gå en sväng.
Jag hade tänkt att börja dricka pulver hela denna månaden för att gå ner nått kilo till Thai men pulvret smaka skit och jag höll på att spy så jag får röra mig lite extra istället :)
Tjaooo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0