Neeeeej!


BLÄ!


Nee fru finne jag blir ledsen när du är i mitt ansikte :(



Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag är på cp humör trots att jag har jobbat hela dagen idag.
Idag har jag jobbat på bageriet, Men ingen Linda jobba idag för hon flytta så Hanna fick jobba själv och det gick faktsikt bra (Y)
Gud vad jag trivs bra där om jag hade fått heltid eller deltid där så hade jag till och med kunnat tänka mig att bo i borås.
De ni!!
Då är de riktigt bra eftersom jag hatar borås och verkligen vill bort härifrån till vilket pris!
Men de finns icke någon heltid eller deltid till mig där så de blir till att flytta till Sthlm ändå.
ÅÅÅhhh jag är så trött på fru finne som ännu en gång besöker mitt anisikte med hela sin familj.
Fru finne det är inte okej att ni bara ploppar upp i mitt ansikte bara sådär och bor kvar där ett tag det är inte OKEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0