Om ni vill ha bra tv titta på oss ;)





Haha herregud nu berätta Linda lite saker jag hade helt glömmt och inte kommer ihåg från i lördags.
Haha fan vi borde ha med oss ett tv teem när vi är ute för de hade verkligen blivit skandal tv :P

Vi va ju som sagt på trägårn i slutet av kvällen och då satt jag och prata med en kille och Linda hade tråkigt och gick ut lite på äventur haha men hon fick sne fylla och hamna vid centralen och lipa dom kommer det fram en kille till henne och tafsar på henne och säger - Hej ska vi gå hem till mig och knulla.
Linda blir skit arg och börja slå ner killen och slår han som fan, killen blir rädd och ropar
-OKOK! jag fattar!
Sen blir Linda glad igen och går in på trågården till mig och jag springer runt och letar efter henne och säger att något tog hennes jacka som låg jämte mig och att ja försökt ta tillbaka den.
Men tillslut kom vi fram till att det inte var Lindas jacka :P
Sen innan trägårn stänger drar jag i mig tre teqila shots och vi sätter oss där inne för att vänta på Fludde när han städar baren  alla säger att det är ok att vi sitter där inne och väntar.
Tills vakten kommer och gapar och skriker och slänger ut oss.
Sen kommer folket som jobbar där och säger till oss att vi kan komma in igen för vakten har gått och de går bra att vi är där inne för de är inte hans som bestämmer det.
Så vi går in och sätter oss igen men då kommer vakten tillbaka och skriker och gapar att vi är dumma i huvudet och att vi är blondiner för ingen skulle kunna vara lika jävla dumma som oss annars han pötter mig så jag rammlar ut genom dörren och jag blir svin förbannad eftersom jag redan har sagt till han en gång att jag kan gå själv och att jag ska gå ut.
Så jag säger till han " Fan jag ska ringa tidningen imon och säga hur jävligt du beter dig detta är inte okej! du rullar ju fan fram förresten. Jag blir bara argare och argare och skriker åt han VEM KAN STOPPA MIG NÄR JAG BARA RULLAR FRAM!
Sen går vi därifrån..

haha de va lite av allt som hände i lördags ;)


Kommentarer
Postat av: anna

haha du är bäst älskling<3

2010-02-16 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0