Panik panik!





Herregud jag börjar fundera på hur man kan få ihop sina sjuka jävla drömmar :O
Jag bara hoppa upp i sängen idag för att mobilen vibrera jämte sängen.
Ja va helt svettig och livrädd ,ja hade drömt en mardröm men som tur var vakna jag upp ur den när jag fick sms.
Fy fan det va verkligen så verklig att de känndes som den hade hänt på riktigt, de e så jävla äckligt när man känner så och forfarande är rädd när man vaknar.

Jag drömde att en av boysen från Sthlm kom till mig och hade blivit värsta psykfallet och sa att han va tvungen att döda mig nu för jag hade skrivit till han på msn och stavat massa fel och bara skrivit allmänt slarvigt så han inte förstod vad jag menade.
Och va det något han hatade, så va det att man stava kasst så nu skulle han bli tvungen att döda mig.
Och han såg helt psyk ut och jag prata riktigt äcklig och var helt utflippad.
Så jag sprang iväg och försökte berätta det för alla så dom skulle hjälpa mig att gömma mig men ingen trodde på mig Bara Julia och Frida som verkligen försökte gömma mig menas jag var i panik och bara grät och kunde typ inte andas.
Så kom alla mina killkompisar i ett gäng och bara stod och skratta åt mig och sa att jag bara hitta på hela skiten men så såg jag han sthlms killen komma bakom dom och döda en av dom så vi börja springa igen.
Så kom det två stora bussar som skulle hjälpa mig att gömma mig dom satte upp ett stort tält som dom skulle göra om mig i.
Dom han ta fram en brun peruk men längre än så hann vi inte för då kom någon in och sa att hela tältet höll på att rasa in från sidorna för all snö så vi va tvungen att springa därifrån.
Och då fick jag ett sms av sthlms killen " Jag ser dig, tro inte att du kan gömma dig från mig. Jag kommer hitta dig överallt"
Jag blev livrädd och bröt ihop totalt men Frida sa åt mig att fortsätta springa.
Och så vakna jag av Smset på morgonen, och va livrädd att de va han dsom smsat :P
Gud de tog ett tag för mig att fatta att de va en dröm.
Och han forfarande är en snäll vanlig kille och ingen kille som stör sig på stavning :P
Jag kommer säkert vara rädd för han nu när vi flyttar upp till sthlm haha stakeren måste berätta för han om drömmen nu!

Fan va sjuka saker hjärnan kan komma på :P
Jag drömmde även massa andra cp drömmar inatt men dom va bara jävligt sjuka.
Men denna va äcklig och känndes så verklig! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0