SÅ jobbigt men så kära.


Ja vill börja kunna ha min skinnjacka igen nu!


Nu har jag The Hills morgon här menas jag väntar på bostäder.
Hoppas dom kommer sen när mamma kommer hem.
Man vill verkligen leva som dom i the hills med de fina vädret och massa shopping och party:)
Och Adrina och Justin är så söta tycker ja dom kommer nog alltid gilla varandra men de funkar inte ändå.
Men ändå gillar dom varandra så jävla mycket jag vill bara att dom ska bli tillsammans och allt ska bli bra.
Fan va man känner igen sig i de förhållandet ..
Jaja nu ska jag titta mer avsnitt och hoppas mamma komme hem snart så jag kan träna och så :)
Idag åker Elin och Nordin till thai fan va gott för dom.
Snart kommer jag och Julia efter och då blir de riktigt party :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0