Sämre kvalite än Gina får man leta efter!



Dessa va dom första som gick sönder..



Om man vill hitta sämre kvallite än Ginas leggins får man fan leta länge!
Först köpte jag ett par fina leggins från Gina med massa diamanter på.
Jag hade på mig dom ute och de blev lixom så de belv ett häng på dom helatiden så man fick gå och dra upp dom.
När jag väl hade gått och dratt upp dom hela kvällen så blev de ett hål i dom vid benet.
Nästa dag laga jag hålet och tänkte att de säkert va för jag va ute och va lite oförsiktig med dom.
Sen hade jag på mig dom igen och ännu ett litet hål bara ploppa upp efter någon dag hade de kommit ännu ett fast stor hål.
Jag va tvungen att slänge dom för hålan va för stora för att laga vilket va tråkigt eftersom det verkligen va fina leggins.
Sen nästa par jag köpte från Gina hade jag på mig två gånger och nu är de små hål i dom också.
Alltså jag blir så arg på detta, Gör riktiga leggins så man kan ha dom åtminstonde två veckor ska dom inte hålla så länge? :/
Aldrig köpa leggins där mer.. de är tråkigt för det är ändå så fina leggins där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0