sola är dyrt 300 kr för 15 sekunder..


Tumme upp på Hudläkaren och min stora mjukla tröja :D

Nu har jag haft mitt första besök hos min hudläkare.
Det gick bra och för en gångs skull så gillar jag min läkare för han verkar vara en av dom läkarna som bryr sig och vill hjälpa en med psoresisen :D
Så nu ska jag börja få ljus behandling fick min första nu precis.
Man får gå in och sola i ett stå solarie i 15 sekunder.. Japp du hörde rätt 15 sekunder!
Jag tog av mig gick in och plopp så va tiden klar började först fundera på om jag hade gjort fel men nej nej tiden hade redan gått haha.
Lite kul tycker jag men ljuset är så starkt så man måste börja med så lite tid så inte huden bränns.
Så imon ska jag också gå och sola och jag betalar även 300 för att sola 15 sekunder de ni de blir en dyr bränna ;)
Haha dyrt men vårt pengarna om prickarna vill försvinna lite (Y)
Föresten jag älskar min tröja ja köpte på rean igår de e som att ha på sig en jätte stor killtröja mjuk och skön.. De gillar vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0