Ugly Truth... :D:D





Har jobbat med Lime på Bageriet idag för en va sjuk och dom matcha det väldigt bra med min ledighet där :)
Nu har jag tittat på filmen Ugly truth så jävla bra den va :D
De stämmer så bra i den filmen.. Från början kanske man vill ha killen från check listan.
Men sen ? Neeej...
Vill inte ha killen som ser perfect ut och är tråkigt romantisk och gör allt som tjejen vill!
Nej nej man vill ha en att skratta med som är som ens bästa kompis och man kan vara sig själv med..
Måste även säga att jag skratta ihjäl mig åt filmen lovli lovli film där.
Tror nästan jag ska sätta mig och titta på den igen ;)
Tjao tjao..
Jo just de idag är de exat två månader tills jag flyttar till Sthlm och igår va de exat en månad tills jag åker till Thai :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0