Bra ELLER?

Det märks ganska tydligt på mitt bloggande när jag inte jobbar eller är hemma i borås.
För nu när jag inte gör nått speciellt så kommer jag på massa saker och känner att ja måste skriva ;)
När jag ser saker som jag blir sur /ledsen eller nått över här hemma kan jag bara tänka på att snart åker jag till sthlm och inte behöver va kvar här mer då känns allt genast mycket bättre :)
SKa bli så skönt att försöka starta om någon annanstans och träffa nytt folk hoppas verkligen jag träffar på många nya bra folk.
Men frågan är ju bara hur jag ska göra för att få tiden att gå fort nu denna månaden?
Jag vill shoppa en massa men jag har inte pengar som jag kan göra åt :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0