Vilken morgon!! och klockan är inte ens halv tolv..




Saknar mina tjejer hoppas vi kan träffas i helgen :D

Vilken jävla morgon alltså jag har gjort mer denna morgonen än jag hade gjort på en heldag.
Jag vakna vid sju upp och hoppa och gå till stan och gå till läkaren.
Jag behöver ju inte ens berätta hur de gick där dom va lika jävla dåliga denna gången!
Sen gå hem sitta ner i en halvtimma gå till stan igen till salongen fixa bryn och fransar gå en sväng och titta på Gina och sen gå hem igen.
Just de va på apotekte också.
Köpte en tröja på Gina som jag redan har men den krympte i tvätten och jag älska verkligen den så denna tröjan blir de handtvätt på!
Snart ska jag sminka mig sen ska jag till jobbet också.
Fan vilken motion jag får alltså haha..
Och jag vill shoppa en massa men de får inte plats mer kläder i min gadrob :(
Och nu överdriver ja inte, de får verkligen inte plats mer de e helt knöckat nu och jag ser inte ens vad jag har för kläder..
Faan då!
Ne nu är det dax att sälja lite bullar och tjäna lite pengar over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0