Aldrig mer!




Töreboda (Y)


Haha fint inlägg Gustav gjorde igår ;)
Han hade inget att göra när ja skulle sova så ja sa att han kunde gäst blogga  :D
Gustav är min gammla barndoms kompis vi gick på dagis och skolan tillsammans..
Jaja de belv så at klockan halv elva igår och ja och Mammi  kom på att vi skulle gå ut så de blev att fixa sig snabbt och så gick ja mammi, Pappi ,Marjut och Linda till Harrys.
Ja har alltid lovat Mammi att gå ut med henne så igår blev de så men bara en lite stund för dom gick vidare till Brassan och ja och Linda stanna på Harrys.
Idag ångrar ja som satan att jag gick ut! Nu ska jag inte gå ut mera denna månaden så de så!


Kommentarer
Postat av: Julia

åhh jag får en klump i magen när jag ser det här juuuu..

2010-01-10 @ 12:55:41
Postat av: Hanna

Jaaa gud de va verkligen skit bra dagar (Y)

2010-01-10 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0