:D Ja kan !




Denna kvällen alltså ;)
Herregud vad jag är glad nu :D
Vad är de för fel på mig kan man ju undra när ma hör nått sånnt ja fick höra nu borde man blir depp typ.
Men ja blev glad, de e första gången de e ja som har strulat till de så de inte blivit nått bra och den andra kännde sig dum haha..
Fick ändå höra att han behövde de, behövde komma ner på marken..
Tacka mig för ja hjälpte till ;)
Nu har jag och Julia kommit på att vi måste gå ner i vikt till de nya året och få bättre självförtronde och våga mera!
Och !!! FLYTTA :D
Dax och fixa fixa fixa..
Ne nu får ja titta lite tv med mamma och pappa ja har suttit här heladagen och försökt planer så ja har ont i huvudet nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0