Dålig Hanna!


Mina älsklingar på nyår <3

Ja har varit dålig på att skriva här lika ofta nu den senaste dagen känner ja ;)
Iallfalla ja har jobbat och jag och Julia har fått erbjudande om ett jobb i sthlm :D
Vi ska upp dit den 29 och pröv jobba och se hur det är och så och om allt känns bra då kan vi skriva på kontrakt redan då :)
Jobbet inbär att jag jag och Julia ska sköta stallet där andra hyr in sig.
Eftersom det är mitt och Julias intresse och vi har gjort det många gånger innan utan att ens få betalt känns de väldigt kul :)
Då kommer vi bo i ett litet eget hus på tomten :) Mysigt!
Hoppas verkligen på detta nu så det blir av!
Jag vågar inte skriva något mer om det än eftersom det aldrig brukar blir som jag vill annars :(
Men men imon är de tors alltså betyder de att de snart är helg wioo ska bli skönt att vila lite.
Men trivs ändå väldigt bra på H&m nu när man har roliga vänner där och man får jobba kväll, jag älskar verkligen och jobba kväll !:D
Jag gick 15300 steg igår och idag har jag gått typ 12000 så jag rör på mig en hel del aldrig helt fel de heller nu innan Thai kan de behövas!
Fan att jag ska visa mig i bikini, de vill ja inte ens tänka på.
Ne nu har klockan nästan blivit ett ser ja :O Dax att sova så jag kommer upp i lagom dit imon för att titta alla avsnitt jag missat av Paradise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0