Grå eller ej?





Hum alltså nu har jag färgat hårt igen och ja tycker ja ser likadan ut som förra gången fast vi nu valde en rödaktigare färg.
Antagligen tycker ja att jag ser gråhårig ut eftersom jag hade så vitt hår innan och dom vita slingorna blandat med dom mörka gör att de ser grått ut :/
Jobbigt jobbigt frågan är ju nu om ja ska ha det såhär eller slänga i en mörkare färg så hela håret blir mörkt?
Ja vill inte vara mörkhårig ju :( Buhu men jag va tvungen att färga håret för när man bleker håret sliter de så på håret att mitt gick av på vissa ställen :/
Jag får vell stå ut och vara gråhårig ett tag då och bli blond i sommar igen :D
Frågan är ju om ja står ut så länge?
Tycker jag ser så tråkigt och vanlig ut i mörkare hår.. Självförtrondet finns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0