GRRÅÅ :(


Det ser mycket bättre ut i camen än de är i verkligheten :(


Ännu en måndag och de e dax för att sammla ihop pengar på jobbet för att flytta och åka på semester i thai i mars :D
De känn ändå bra att jobba när man vet vad man ska göra med pengarna..
Ja jag prövade ju och skulle färga mitt överhår blont igår igen eftersom hårfärgen hade blivit grå/blå aktig igår :(
Men de hände inget när ja skulle färga de blont.. så jag är gråhårig än :(
Får vell se om ja orkar mig ner till maxi någon dag före jobbet så jag kan färga håret blont där uppe.
Jag trivs verkligen i blond de är min vanliga hårfärg och de känns inte som någon annan hårfärg passar mig.
Så nu ska jag snart gå till jobbet och jobba gråhårig wohho jippi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0