Haha galen dag på Jobbet..


Ja och Sandra sjunger singstar på fyllan :P

Haha jag känner lite att jobbet är mitt liv nu mera men de gör inget för mig för jag har riktigt bra och roliga vänner där och när man har kul saker att se fram emot jobbar jag gärna så länge.
Idag fick vi hela tusse gänget stå i returen iallafall, först stog vi och prata som vanligt sen lyssna alla på sin egen musik och tyckte att tiden gick allt för sakta.
Så kom Elin och Emelie på att dom skulle leka en lek och komma på djur på alla bokstäver.
Och eftersom jag och Sandra också hade tråkigt körde vi de också och herregud va ja skratta.
Man tänker ju verkligen på helt fel saker haha..
såhär låt de typ..

Sandra: Ett djur på C.
Hanna: CITRON! Fan va bra jag är!
Sandra: eehh va? ett djur sa ja ju ..
Hanna: Jaha fan :( Trodde verkligen de va ett djur..

lite senare..

Hanna: Ett Djur på M.
Sandra :MOROT!
Hanna: forfarande ett djur...
Sandra: Just fan :(

Sen..

Hanna: Mat på K..
Sandra: Kruksallad..
Hanna:Va fan är de?
Sandra: haha ja vet inte.. men kommer inte på nått.
Tjejen som sitter och gör beställningar tittar på mig och säger : ursäkta sa du k orde och sallad?
Sandra: hahah Ne kruksallad...
Alla tanter: jaha haha vi trodde ni sa kuksallad och undra vart ni köpte den salladen haha!


Ja fan vilken dag den va kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0