Hej!


Kommer vi träffa någon av grabbarna tro eller ger vi oss ut på egna äventyr? Bra fråga..


Hej hej jag har varit dålig på att skriva här igen.
Men jag har inte orkat ha igång datan efter jag jobbat jag har bara satt mig i soffan och suttit där tills ja ska sova typ :p
Imon ska jag hinna med mycket efter jobbet så imon får jag inte sitta!
Jag ska hinna med att sola,handla nått,packa mm.
För på fredag bär det av till sthlm :)
Ja har kommit på de att jag inte kommer kunna sova ut nått eftersom vi även ska upp tidigt på fredag och ta bussen halv sju sen på lördag ska vi upp och jobba sju..
Jaja bara vi får jobbet är ja glad alla får hålla tummarna för oss i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0