Hemma.


Tussarna <3 Emelie och Elin saknas dock på kortet.



Hemma efter ännu en arbetsdag :)
Idag gick de faktiskt bra att jobba de gick fort och som vanligt har jag alltid kul på rasterna med mina tussar :D
Jag fick ett sms från Julia när jag jobba också, de stod att en hade hört av sig om jobb i sthlm och boende :D
Julia ska ringa upp henne imon och prata mera med henne om jobbet.
Jag ska hålla tummarna för detta nu kan inte alla göra de åt mig?
Men med all min otur jag alltid har blir de vell inget :( Men snälla snälla gud eller någon kan ja inte få ha lite flyt med detta nu då? Snälla snälla!


Kommentarer
Postat av: tess

det gick fort, vad är det för jobb ? ;)

2010-01-12 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0