känns som en bra dag :D


Jag visste inte om att de tog kort haha lite kul :P

Nu har dom ringt mig från jobbet och jag fick jobba nästa vecka också :D
Dock va de dagtid usha men bättre än inget :D
Och Frida ringde mig och va as glad hon hade kört upp idag och klarat de Grattis gumman du är skit bra!
Och imon fyller hon 21 Grattis för de också!
Ja känner mig as glad och allt känns bra idag snart ska vi ut och äta med familjen också, mysigt!
Malin är dock på dåligt humör sim vanligt typ :/ men inte ska hon få mig att bli sur!
Jag kännde för att fixa mig lite eftersom de va längesedan nu när man jobbar mycket.
:D


Här visste ja dock att de tog kort (syns på de tillgorda smilet ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0