Nu är de fan slut!



soool :D

Japp alltså veckan :)
Imon åker jag och min andra hälft Julia till Sthlm och prov jobbar :)
Vi ska provjobba fre och lördag sen får vi veta om vi får jobbet eller inte och om vi får de går vi ut och firar som fan på lördag kväll och om vi inte får de dränker vi oss i sprit och våra sorger ;)
Men guuuud va trött jag är jag har så mycket jag måste göra men jag orkar inte! de tär på kroppen att jobba dag..
Ne nu får ja fan ta tag i mig själv och göra sakerna som måste göras!
En av dom är att sola ;)
De va sista dagen på H&m idag också får vell se om vi får komma tillbaka snart igen...
Känns nästan lite konstigt och tråkigt älskar folket på H&m..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0