Nyårslöftet!



Nyår <3


Hemma från jobbet nu då.
De gick vell rätt bra att jobba hade ont i huvudet i slutet bara när jag stog och packa så länge.
När man kom tillbaka till H&m känndes de verkligen som man aldrig varit borta :P
Fick även veta att vi ska jobba fredagar nu också, tre till åtta och ja som måste börja titta letsdance nu när de börjar och Mattias ska vara med och dansa :O
Jaja jag behöver vell dom pengarna om ja vill flytta ifrån Bråsss.
På ons så är ja ledig wohoo :D Då ska jag och Julia sätta oss ner och planera upp vårat liv, inte i minsta detalj då men ungefär när vi beräkas kunna flytta och hur vi gör :)
Det är nyårlöftet för mig att ta tag i mitt liv och inte snoza så ja loosar ;)
Sen ska ja även vara med mina lovlisar också Julia,Linda och Tess the dreamteem! ;)
Ska även sätta på mig söka lite jobb i sthlm :)
Ne nu får ja nog nana så ja inte är allt för död imon tur som fan att ja jobbar kväll(Y)
Och att ja trivs på jobbet när ja har så många bra vänner där är de alltid kul för då har man roliga raster att se fram emot :D
Natti natti nu ska ja drömma bra grr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0