Planer (Y)


Julia när vi flyttar till sthlm kan du rida på vita hästar hur mycket du vill :D



Wohoo vilken mys dag de va igår eller rättaresagt mysnatt :D
Jag sluta jobba vid elva då komm Julia och hämta mig och de snöa som fan så slira vi iväg till mc donkan och åt sen iväg till 49:an och köpte godis sen bänka vi oss framför hennes data och jag tvinga henne och titta på Paradise :D
Haha hon va tvungen att erkänna att hon tyckte de va bra (Y) ett noll till Hanna..
Sen låg vi och prata sen somna vi vell vid två tre tiden någon gång.
Idag har vi planerat upp vårat liv, eftersom mitt nyårslöfte va att ta tag i mitt liv och göra saker jag verkligen vill göra så satte ja och Julia oss ner och skrev ner allt vi behövde göra för att flytta till sthlm och vi planera även in ett datum när vi ska åka till Thai.
Man ska ju ta vara på tiden så länge man är ung!
Vi ska iallfall boka resa till Tahi nu i helgen :D:D:D
Ikväll blir de mys med Tess,Linda och Julia (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0