Porr..




jag och Linda inna utgång i sthlm :D

Sådär då va de helg då :D dax att ladda kroppen för nästa veckas arbete :P
Ja har ätit massa god Marabou nu mumma :D
Men imon blir de till att inhandla pulver så blir de Hanna som ska gå på pulver dieten..
Hur ska jag klara de ja som älskar att äta en god middag de e ju godare än godis!
För jag har nämligen tänkt byta ut middagen mot pulver.
Läste på Annas blogg precis att hon hade gjort bruna slingor i sitt hår efter hon hade färgat det blont hos firsören eftersom hon tyckte mitt va fint när ja hade bruna slingor.
Haha de e sjukt för jag tyckte hennes va så fint när hon färgat de blondt.
Ja färgade mitt blont IGEN och hon gjorde bruna slingor IGEN..
Fan är vi dom veligaste och bästa på att förstöra vårat hår eller? Japp det är vi!
I helgen blir de nog lungt.
Ska hem till Julia en sväng imon och titta hotell till thai och planera lite för sthlm.
Sen måste jag hinna handla pulver och sola också för så blek som jag är nu så blir folk rädd för mig när dom ser mig ;)
Anna va sjuk idag men hoppas på att hon blivit bättre så vi kan hitta på nått i helgen de va ett tag sen nu.
Och sen vill jag ju träffa Linda och Tess också fan de går ju inte träffa alla hjärtan nu när man jobbar kväll de e tråkigt :(
Såg att Linda köpt lägenhet också GRATTIS :D nu kommer du bo stooort!
Titta på Mattias när han dansa i lets dance också grr va han va porrig han ska ja drömma om inatt har ja bestämmt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0