Räddaren i nöden!



Grr så snygga.. Mina glasögon är så raka och fina, eller är de jag som är sne? :P

Ne om man skulle skaffa sig sånna? ;)


Mumma dessa va också porriga ..

Nu har jag varit och hämtat ut en salva till som jag ska ha till ansiktet för min psoresis.
Fan de blir bara värre och värre kommer bara mer och mer prickar :(
Hoppas hudcentret kan skynda sig lite så ja kan komma dit snarast på ljusbehandling annars lär hela ja va full med fläckar snart :(
Jaja men iallfall när ja och mamma va på sjukhuset så såg vi även att de va ett musem där.
Så ja tvinga ner mamma dit för att jag såg att man kunde pröva massa fula glasögon sen förr haha..
De va roligt men usha vad äckliga saker dom hade förr i tiden på sjukhus riktiga skräckfilms saker.
Sen har vi varit ute och gått en sväng också ..
Sen smsar jag Linda och frågar vad hon ska hitta på ikväll.
Så skriver hon att hon ringer mig snart.
Tror ni inte hon ringer med världens bästa nyheter :D
Hon säger att hon har en biljett till Snabba Cash som jag kan få se med henne och hennes familj :D:D
Ja som ville se den såååå mycket men allt va full bokat..
LINDA RÄDDAREN I NÖDEN!
Så ikväll är de jag som sitter och dregglar på bion till Joel grrr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0