Saknaden av dig kommer alltid vara för stor!



Mitt hjärta <3


Idag vaknade jag av att jag grät.
Jag satta mig upp i sängen och kom ihåg vad jag hade drömt.
Hade drömt om Uno, Att han inte vara död dom hade bara ljugit om att han inte fanns mer men istället var han vanvårdad till hundra och ingen tog hand om han. Jag förökte få allt och bli som innan men ingen ville hjälpa mig.
Jag var uppe dag och natt och stog vid hans sida och förökte göra allt för allt skulle bli bra, han skulle äta eller iallfall stå upp på benen.
Sen vakna jag i ett ryck.
Känndes som drömmen va så verklig och ännu en gång kom jag på hur mycket jag saknar honom varjedag.
Satt vid frukostbordet sen och kännde mig helt borta tårarna bara rann tänk om man ändå kunde hitta ett sätt på så man kunde på träffa dig igen.. en sista gång...


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt'

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag. =)

2010-01-24 @ 16:10:04
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0