TA DEN!.



Nu har jag varit nere och tagit spruta för Thai :)
känns som det enda jag lägger pengarna jag sparat nu för tiden är på läkarvård :/
Jag har typ betalat 600 kr för läkarbesök eftersom dom aldrig kunde säga rätt progos på mig från början.
Jag har lagt ca 950 kr på salvor för min psoresis.
Sen nu 400 för sprutan.
Kommer jag ha några pengar kvar nu?
Jag har även fått tid till hud nu med de kostar ju också pengar.
Tur som fan att jag inte va 22 så ja hade behövt betala allt för mina tänder också när dom flög ut.
Jaja nu ska jag snart jobba igen ( jobba ihop pengar till mina läkar besök ;) )
Kul att även nu när jag logga in på facebook såg jag att Tess fått jobb på bageriet där jag jobbade och va anställd som extra.
Hon som äger de sa att hon skulle ringa mig när dom behövde mig.
Tycker de va riktigt dåligt att hon inte ens ringt eller smsat och sagt något om att dom inte behöver mig där mer nu :/
Men kul för Tess, Grattis gumman :)
Jag har börjar lyssna på Snabba cash på jobbet också på ljudbok riktigt bra (Y)
Nästa helg bär de av mot sthlm det är väldigt behövligt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0