Tisdag..


Mina pricker i pannan syns på denna bilden :(Ja vill inte ha dom mera..



Orkade inte starta datan igår ens fy fan vad seg jag varit.
Känner mig helt sltu i kroppen, antagligen för inte viruset har gått ur kroppen helt.
Men gårdagen gick ialfall ganska bra på jobbet men idag kommer de vell bli värre för idag är de tisdag och den dagen går alltid jävligt segt.
Jag ska göra en sak här nu klockan ett är lite nervös för detta.
Sen har jag även bokat tid för spruta imon men jag ska ringa och ändra spruta också.
Sen ska ja hinna göra en sallad att ta med till jobbet också.
De blir svårt att hinna med allt innan jobbet.
Ne nu ska jag börja fixa med allt innan jag börjar tjaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0