"vad fan hände igår?"




Fan va gott de va att sova läänge utan att behöva vakna av att man mår piss och behöva tänka "Vad fan hände igår?"
Jag va alltså inte ute igår.. Ja va på Bio med Lindas familj sen gick jag raka vägen till bilen och brummade hemmåt fan va jag är stolt över mig själv att jag klara de :D
Och jag tycker faktiskt att de har varit en lugn och skön helg och kan hel klar tänka mig att slappa nästa helg också utan utgångar.
För helgen efter de blir de sthlm :D
Alltså kan jag gärna ha ett tråkigt liv dessa två veckor innan de och bara jobba sova äta.
Fööööör vi ska prov jobba i sthlm och hoppas på att dom gillar oss så vi slipper att bo här i borås mer.
Hade verkligen varit det bästa året om man kunde få starta om ett nytt liv i sthlm :D fy fan vad underbart!
Fan vad mycket kul de händer isåfall om vi kan flytta ..
 Först Thai sen sthlm.
Alltså vi SKA ju flytta men om vi inte får detta jobbet leter vi bara vidare
.


Kommentarer
Postat av: Anniz

fan va snygg bild gumman, kommer sakna er!

2010-01-18 @ 23:39:15
URL: http://annaalgotsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0