Wooho.



ja och Malin i sommras.

När vi kom till jobbet igår sa dom att vi fick vara lediga på fredag om vi ville eftersom fredager igentligen bara är övertid.
Jag tänkte jobba ändå först men ja mår pissigt i hela kroppen och känner att jag behövervila upp den om de blir så att vi får jobba nästa vecka också.
Jonna fick heltidsanställning igår :D Grattis gumman de va vell inte en dag för tidigt direkt:P
Snart ska jag gå och hämta ut ett paket jag fått med mina kläder från H&m :D
Sen blir de vell till att åka till jobbet igen.
De tråkigaste är att åka bussen hem sen efter jobbet.
Och idag kan jag inte låna bilen för mammi och pappi behöver den, igår hade jag tur för Dahl kunde köra hem mig :)
Och i dag blir de vell buss fya :(
Ne vad tråkiga saker jag har att skriva om .
Men ja känner att jag inte orka skriva så mycket och just nu när jag bara jobba och inte är ute eller nått annat kul händer de inte så mycket kul saker faktiskt :P
Det roliga som händer är vell våra samtalsämnen på rasterna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0