Läs inte om du inte vill höra klagande !!

Nu sitter ja framför tvn och tittar på kärleks film den är vell ganska söt men ingen höjdare direkt. Ja vill bara lägga mig i sängen och lipa mig tills sömns nu!:/ detta blir ett klagomål inlägg så läs inte om ni inte vill höra någon klaga. Ja mår så jävla pissigt nu utombords och inom nords detta är verkligen en piss dag då allt känns Piss! Tur att inte Julia va hemma idag för ja behöver va själv och bara va och hon slipper va me när ja inte är varken glad eller på cp humör. Febern gör mig nog såhär deppig för de har ja inte varit på länge. Ja är förvirrad, ledsen känner mig rå ful och att min personlighet suger varför skulle någon villha vara me mig om ja är ful och jobbig i och allmänt tråkig. Och ja känner mig som femton år igen för ja känner så man gjorde då. Ja vågr aldrig försöka nått för ja är rädd att falla/ att de ska gå fel. Men hur ska ja då få nått ja vill ha om ja inte försöker? Vad har man att förlora igentligen? Kör bara kör på de jobbet man vill ha eller killen eller kompisen bilen vad som! Vad gör man åt de? Ja är född sånhär ju:/ sen är kroppen jobbig de kryperbi hela kroppen ja mår illa är snurrig de känns som ja ska svimma ja är varm har ont i huvudet kan inte svälja och har en jävla mens värk på de. Ja kommer inte kunna sova nått inatt fast ja är jätte trött. Och då kommer ja bara ligga och tänka. Fuck va de suger att va sjuk!! Jaja nu har ja skrivit av mig de va skönt dag att ladda till en super dag imon!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0