Vad Fan HÄNDER?!?




Fya va varmt de e ! Nej nej jag klagar inte på värmen bara den i min kropp :(
Febrig och Jävlig e ja och vårat hus är som en bastu och ja har precis lagat mat vid spisen, kan säga att de inte förbättrar värmen direkt.
Men som tur va satt Julias pappa igång våran ac som vi har här i köket så nu sitter ja under den :)
Ja vill kunna va ute och SOLA!!
Fan va snabbt man bleknar av ja är ju så blek som ja va när ja föddes nu igen ,, Illa..

Ja vad har hänt nu då?
Jag har sagt upp mig här på gården.
Jag slutar två veckor in i aug sen bär de av hemmåt Borås igen och umgås över mycket med vänner och familj.
Och nästa gång ja klagar på Borås ska ja komma igåg att de är där alla nära och kära bor och de är också därför ja bor där :D
Sen har jag fått semester också så på ons bär de av mot Borås i två veckor.
Kommer nog inte va hemma i Borås så mycket ska försöka ta små road tripper med mina flickor. :)

Igår så va Olle här på kvällen och vi åkte till en sjö ja hade sett när vi skulle åka oc handla en dag.
Olle bada faktiskt duktig som han va :) Ja ville också badat men kännde att ja antagligen bara skulle mått ännumera piss då.
Sen åkte vi hem och pappi (olle) haha hade handlat så fin mat åt oss som han grillade menas ja och Julia satt inne vid tvn för de va SJUKT mycket knott ute.
De blev kött med potatis sallad, Så fint har vi nog aldrig ätit när vi bott här ;)

Idag har ja bara vilat en massa och nu har Julia gett sig av med sina päron på äventyr.
Ja ska nog fortsätta sitta här under fläkten och försöka bli kall , Och ikväll blir de film på tv och slappa i soffan så ja blir frisk till på ons :)
Imon är ja ledig och då kan ja sova hur länge ja vill wiii.
De e första gången ja inte har nått inbookat när ja bor här så ja kan sova ut undra hur de går?

Anna åker till Greeekland idag också är lite avis på henne måste ja säga.
Men de är hon värd den lille tussen! Hon och Micke ska dit och mysa :D wii.. Dom är dom sötaste ju.
Hoppas ja hittar någon också innan ja fyllt 60 som ja gillar lika mycket som Anna gillar Micke :)

P.s Skulle även va skönt om han gilla mig tillbaka ;)
Och Kors i taket Hanna kör nykter helg!






Yes ja va Tredjehjulet igen även om dom inte vill erkänna de ;)
Lungt Tussar snart flyttar ja hem då kan ni va själva haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0