Åhhh Fan vad ska man göra nu vill ja lipa!






Åhhh ja blir så jävla arg på tre alltså..
Först tog de tre veckor för dom att fixa så ja kunde andvända min nya mobil som ja skulle och för dom att avsluta mitt gammla abonemang.
Sen nu får ja en räkning pån 800 alltså på båda mobilerna men de va dom som krångla för ja sa till henne att avsluta de ena abenomanget dirr så ja skulle slippa betala för båda ja sa hon så gjorde hon inte.
och ja kunde inte andvända min nya mobil så nu ska ja alltså betala för den mobilen som hon skulle avsluta som hon inte gjorde på TVÅ VECKOR och de va inte ens hon som gjorde de efter två veckor de va kundtjänst!
Plus att ja ska betala för min iphone som ja nu har haft i tre veckor utan att kunna andvända den..
ja blir så jävla förbannat arg ledsen ja okar inte detta nuuuu!!!!
Nu tar ja och dricker upp min rose flaska och begraver mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0