Är trött på alla Bratts!!!



Mathilda hade andra kläder att ta på sig va nu duschad och locka håret nytt smink... Ja och Julia allt somma som gårdagen! Vi kännde oss väldigt Fräsha:P

HEJ heeeeeejjjj!
Gud vad jag är trött alltså!
Igår va vi hos Tilda först ja, Julia och Tilda sen gick vi vidare till Amba.
Ja hade verkligen piss tråkigt!
Jag är bara så jävla trött på alla bratts killar och alla ställen på stureplan.
Jag orkar inte ens titta på dom ville bara spy på dom och gå hem och sova typ haha låter normalt men ja ville hem till borås! och då är de illa ;)
Ne ja känner att jag inte vill gå ut här mera ja vill bara till borås och umgås med dom ja gillar och ha kul!
SÅ ja pina mig ute igår för Julia och Tildas skull men Julia hitta en riktig tusse kille :D:D
Idag har vi varit i stan hela dagen på " smaka på sthlm" i kungsträdgården.
De va mysigt men nu är vi hemma och jag är helt sluuut i huvudet för vi la oss typ vid fem sex tiden i morse för Tilda va mongo och kom på att de va nationaldagen och börja sjunga haha..
Ne nu ska ja lägga mig i soffan och slappa kommer nog somna dirr typ!

Haha en rolig kommentar Mathilda sa igår när vi va hemma hos henne.
" Jag har aldrig andvänt denna Bhn, ja köpte sen för den är fin på golvet"

Sen när vi va i kungsan så sa Julia : Ja har sten smak i röven, Alex: Vad sa hon att hon hade i röven? Hanna: Sten!

Haha lite kul missförstånd där :P


Ja med Julias bamsing i handen när vi gick från krogen.. Vi fick en chock att de va ljust men klockan va ju trots allt fyra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0