Ge upp..

Yes nu är de klart ja ger upp nu :)

Julia sitter och tittar fotboll nu så ja fick sätta mig vid datan :)
Usha vad ful Ronaldo är :O varför tycker alla han är så snygg ja fattar inte !?!
Måste igentligen sätta in min mob i datan och fixa massa saker men ja orkar verkligen inte!
Åh vad man blir  taggad på att hitta på massa kul saker när de är fint väder och man ska hem nu snart igen..
Då ska ja bara förbereda er där hemma i Borås att ja kommer tjata sönder er så vi ska hitta på nått kul varjedag! Så de så haha :)


Julia skrapar färg för fullt när hon inte posar ;)


Ja skrapra för fullt!


När ja och Anna va på viskan i söndags och slappa.. Va lite lagom sleten efter fest tredagar i rad och ingen sömn men när man är hemma måste man passa på att träffa vänner och vara vaken ;)


Ja och mitt hjärta :D


Eddie och Jag på harrys i Lördags haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0