Kläder..

Kläder..


Min omtalade tröja med krdjor dock är den ful på denna bilden för ja fick bara dra över den över mina andra kläder.. Älskar denna tröjan :D




Så ska ja ha denna lilla vita ja köpte på Nelly till midsommar?


Eller denna blommiga rosa/gula ja köpte På Salt?


Eller denna vit/rosa ja köpt på Bik bok..
Fan de är inte bra att köpa tre olika klänningar till midsommar nu kan ja ju inte bestämma mig men de lutar åt den sista.?. Men när ska ja andvända dom andra nya då? :p
Får vell bli när ja åker till Borås då , men då lär de vell regna på dom ;)

 P.s titta vilka snygga mjukis ja har på mig grrr ;)




och domma skorna köpte ja :D Porriga och ja blir en jätte i dom men va fan älskar man skor så :D


Kommentarer
Postat av: anna

gumman klart du ska ha en blommig på midsommar funderade me på den vita från nellys var den snygg? puss

2010-06-22 @ 18:51:11
URL: http://annaalgotsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0