Midsommar..


snodde en sommar bild av Anna :D


Vi va hemma hos anna igår först va de bara ja,Malin,Anna,Emma och Micke sen kom de lite mera folk men de va mysigt att träffa Anna bara så ja hade en mysig midsommar..
Själva midsommar är alltid så överskattat så ja kände de eh skit samma bara ja är med dom ja tycker om så är ja glad (Y)
Ja blev jätte jätte bad sugen mitt i natten ja vill åka ut till en sjö och bada men de ville ingen annan och Anna tyckte synd om mig antar ja så hon sa att vi kunde bada i jacuzzin istället..
Sen när alla väl börja bada somna ja på golvet för ja va så jävla trött hade ju inte sovit nått dagen innan :P
Ja vakna av att Micke och Oldberg lyfte mig i armarna och benen och försökte slänga i mig i vattnet.. haha..
Sen bada ja lite också sen däcka ja i sängen igen haha..
Men de va en mysigt midsommar nu vill ja bara ut idag också!
Det är ju faktiskt lördag!! wii..


Ja blinka precis så nej ja är inte så stenpackad som ja ser ut :P


Micke fixa min mobil och försökte lära mig lite haha !


Ja och mitt hjärta monga som vanligt :D <3


Börjas att fixas för bad!!


Oldberg gör sig redo för att bada..


Tussarna i vattnet :D







Sommar bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0