Midsommar..



vad ska man göra me håret på fre?



Fan va ja är trött nu, jag har legat hela dagen i solen och solat och solat och solat mitt ansikte är allt lite lagom rött nu de gillas (Y) ;)
Vi åkte till bad klippan eller vad de heter det är ett litet berg precis vid vattnet i skogen typ jätte mysigt och där låg vi och sola i några timmar :D
Sen har vi jobbat och nu på kvällen så red vi ut en sväng i de fin fina vädret hästarna va lite cp dom va rädda för allt och Robby ställde sig lite men annars gick de bra men idag va en sånn dag där vi va helt slappa av värmen så vi orka inte med dom om dom hade cpat mer..
Imon blir de full fart vi ska jobba och fixa allt mycket eftersom Nathalie kommer hem imon sen ska vi fixa oss ta in hästarna äta och ja måste packa också eftersom jag inte orkar göra de idag.
För imon ska vi möta upp Olle och Fredrik klockan fem vid sumpan typ och de tar ett tag att ta sig dit.
Så de blir full fart..
Vi ska nämligen hem till Borås imon och bara ova där typ sen bär de av till Smögen på Fredag och fira midsommar vi åker dit med Emma sen möter vi upp massa kompisar där , hoppas de blir en bra midsommar bara :D
Nee guud va mitt ansikte bränner nu de känns som de brinner typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0