Natti snart

Natti bloggen, tänkte passa på att skriva lite innan ja somnar eller försöker somna med sprängande huvud och feber typ:/ Men om man inte tänker på de har ka hört att de känns bättre :) idag har vi storstädat hela huset så fint de blev och Gud va duktiga vi va:) imon hoppas ja på att kunna sola om ja inte mår allt för piss för ja känner mig VIT som ett A4. Imon kommer också Olle på besök vilket betyder att ja blir tredje hjulet här i huset. Jaja ja står nog ut;) hade dock kännts bättre me två tuttor duvor me sig om man visste nått själv !! Men hoppas ja mår bättre imon så får ja cpa för mig själv om dom bara hör varandra som dom brukar haha:P sen är de fredag helg wiho närmare hemresa!!:D ja och Frida ska köra road tripp till Ullared när ja kommer hem sen äta middag sen t-kväll!! De ser ja fram emot som bara den. Ja börjar också få lite ångest hur ja ska klara mig utanJulia? Ska iallafall hälsa pö henne minst en gång i månaden men de e ju på tok för lite igentligen :( ska komma på någon lösning så hon kan teleporteras till mig och ja till henne:D ne dax att få sin skönhetssömn.! Ps skriver från mobilen om de e mycket fel och också därför ja inte lagt in någon bild.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0