Treeee??



Förra midsommar... vad händer denna?




Vad dålig jag har varit på att skriva här mycket.
Ja har inte orkat gå in på Datan ens faktiskt de e därför.
Vi har ju stallet själva nu så de är en heldel att göra och vi måste hålla till på gården helatiden inget vidare om de inte är super väder.
De har faktiskt varit fint väder dessa två dagar igår sola ja hela dagen men idag orka ja inte de är as trött.
Ja har fortfarande lite storm i huvudet ja tänker ut och in heltin men vad tänker ja på igentligen? Ska man inte bara följa magkänsla och göra de man mår bra av?
Joo.. Just nu känner ja mig Deppig helatiden och inte lycklig..
Tur ändå att Julia är här :)

Just d ja har panik på tre också.
ja va inne där och köpte en mobil för ca tre veckor sedan hon sa att hon skulle flytta gammla nr till min nya mobil och avlsuta mitt gammla abonemang.
Det hände inget efter en vecka ja gick in och sa till dom dom sa att hon skulle ringa mig.
hon ringde inte ja gick in igen killen säger att hon håller på med de hon ringer mig imon.
ja väntar ingen ringer.
Så nu har de gåtttre veckor och jag står forfarande med TVÅ mobiler! VA FAN!
Nu ringde ja kundtjänst han skulle titta upp detta och ringa tillbaka till mig lite senare..
Hoppas han ringer för annars bryter ja ihop!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0