Vad vill ja`??



Henne saknar jag.



Henne saknar jag.


Henne saknar jag.


Detta saknar ja! riktigt sommar!


Henne saknar ja ;)


Våra utflyckter saknas!
Jävlar vad ont ja har i ögonen nu ja la mig ute och sola vid halv tolv/ tolv och lyssna på musik.
Sen låg ja där i ca två tre timmar sen va de alldeles för varmt och ja kännde mig för äcklig när de inte finns nått vatten att bada i.
Men ja har ju ganska ont i ögonen nu kan ja säga solen är stark!
Julia har åkt in till stan och skulle gå på bio med sin syster.
Ja vill också se den nya Sex and the city får gå på den när Malin kommer hit :D
Men ja skulle tagit in hästarna ¨då för bulle skulle till stan men nu sa Nathalie att hon kunde göra de , då¨kunde ja ju också åkt in till stan!
Men nu är de så jobbigt för nu får man ju inte ens plats på t-banan vid denna tiden när alla slutar jobbet :/
Ja tror de får bli en promenix här i skogen och rensa tankarana.
Ja har sånn beslut ångest just nu för framitden det är jätte jobbigt just nu :/
Jag har nog iallfall kommit fram till att jag inte vill plugga för de fanns verkligen inget som intresserade mig.
Och jag vill inte göra nått nu bara för att göra de eller ta något skit jobb bara för att ha ett jobb ja är TRÖTT PÅ DE!!!
I sommar ska man ju hitta på massa kul saker inte va på ett jobb som man inte är ledig nått på och inte får nått betalt på.
fatta inte de fel för jag tycker verkligen detta stallet är jätte mycigt och hon som äger de är hur snäll som hellst vi kunde inte kommit till ett bättre ställe!
Men det är inte detta jag vill syssla med och ja tycker inte de är roligt med Hästar längre.
Bara mysigt men inte så att ja vill jobba med det.
´Ja känner att de e dax att ja växer upp nu och skaffar mig ett vuxet liv nu.
Ja vill ha en egen lägenhet ett jobb jag trivs med typ på bageriet där hade ja verkligen varit överlycklig om ja fick någon anstä'llning de hade inte behövts ha heltid bara Nått!
igentligen vill ja ju bo nära min familj också.
Fan va jobbigt jaja jag får tänka på vad ja vill göra.
Men ja vill va hemma lite i sommar så ja kan umgås med mina vänner och när t-kvällarna drar igång vill ja ha precis lika mysiga förfester fester och efterfester som jag hade förra sommaren <3
Vad vill ja??!?! :S

Men GRATTIS ANNA :D


Detta saknas!


Fbg med Lime saknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0