Flipperdi flopperdi floo woh take my shoo?!


Har har vi hela ganget Julia,Snorris, Elin, Pom och jag  :D (Y)



Flipperdi flopperdi floo woh take my shoo?!?
ja vem fan tog mina skor haha jaja nu har jag ny men nordin kom pa den fina ramsan och ja har den pa hjarnan heltiden.
Nu ar vi pa surin de e inte alls lika bra som phi phi har men de finns ju inget som kan bli lika bra som phi phi..
Snart ska vi ner och steka nu dessa tva sista dagarna.
igar va vi pa ett shopping center ja kopte bara en ring for de fanns bara massa affarer som de finn hemma dar sa idag ska vi aka och shoppa vid stranden istallet.
Fan va jag saknar mina sma tussar snoriis och elin nu och phi phi!
Vi blev ju van med en tjej som jobbade och salde varrullar pa vagen till varait hotel vi traffa henna varje dag lille pom maste saga att ja saknar henne ocks[ tror hon saknar oss med :) ne nu ska jag sola snart kommer ja hem till sverige :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0